Over het project Betuwe Kers

De Betuwe is sinds mensenheugenis bekend als de kersenstreek van Nederland. Wie kent niet de beelden van prachtige bloeiende hoogstamboomgaarden en plukkers die op lange ladders plukken van de overheerlijke Betuwe kersen?

Blom Fruitpartners introduceert in samenwerking met diverse partijen een nieuw merk om de Betuwe Kers meer landelijke bekendheid te geven ‘Kersen uit het land van Flipje’ is de merknaam waarmee de Betuwe Kers in de markt wordt gezet.

Brabant Marketing heeft de onlinecampagne ontwikkeld, waarbij elk middel vanuit zijn kracht wordt ingezet en zo bijdraagt aan het geheel. Met de inzet van diverse promotionele video’s en een website met recepten, weetjes en een landelijke winactie brengen wij de Betuwe Kers bij de consumenten méér onder de aandacht.

De promotie wordt ondersteund met een aantal prachtige prijzen die consumenten kunnen winnen, zoals een vijftal luxe kersen verwenarrangement en een vijftigtal dag arrangementen, beschikbaar gesteld door Stadspromotie Tiel, Flipje & Streekmuseum, Fruitpartners Blom en Hotel Van der Valk-Tiel. In elke doosje kersen, of u het nu koopt aan de kraam, in de boomgaard of de supermarkt zit een unieke wincode.

Op donderdag 9 jun 2016 is de eerste kist met Betuwe kersen uitgereikt aan zanger Frans Duijts en aan de burgemeester van Tiel Hans Beenakker.

Brabant Marketing maakt op deze manier een online belevenis van de Betuwe Kers.

Opdrachtgever

Van IJzendoorn Marketing & Advies

Geleverde diensten

Webdesign & ontwikkeling

Samenwerking partners

Blom Fruitpartners

VIDEOCONTENT

Promotievideo

Open Kersen Dagen